Σάββατο, 23 Σεπτεμβρίου 2017

Πέμπτη, 29 Ιουνίου 2017 Αμφιθέατρο Maroussi Plaza

Τα brands αναζητούν νέες, σύγχρονες λύσεις στο Content Marketing

Marketing Week Online | 22 Ιουνίου 2017 | 16:17 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences

Μία μέρα μετά τη διπλή διάκριση των Lacta και Mondelez στην κατηγορία Entertainment των Cannes Lions, έρχεται το συνέδριο Content Marketing & Native Advertising’17 να επιβεβαιώσει το αυξημένο ενδιαφέρον της ελληνικής αγοράς για το Brand Storytelling και την εξέλιξή του σε βασικό συστατικό του marketing mix.

Στο συνέδριο, το οποίο θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Πέμπτη, 29 Ιουνίου, στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza, έχουν ήδη εξασφαλίσει θέση εκπρόσωποι από εταιρείες όπως οι ΑΒ Βασιλόπουλος, Airtickets, Alfa Pastry, Alpha Bank, Βάρδας, Cosmote, Eurolife, Interamerican, KPMG, Κωτσόβολος, Metro, Praktiker, Star Channel, Vodafone, Wind. Στο Content Marketing & Native Advertising’17 θα συμμετάσχουν 7 ομιλητές από το εξωτερικό και 5 στελέχη από την ελληνική αγορά, οι οποίοι θα μοιραστούν πρακτικές συμβουλές, έμπνευση και καινοτόμες τεχνικές για τη δημιουργία engaging περιεχομένου που θα προσφέρει αξία στο κοινό, θα εξυπηρετεί τη marketing στρατηγική και θα συμβάλει στην επίτευξη μετρήσιμων στόχων.

  • ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
DPG
  • ΧΟΡΗΓΟΙ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚTEΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR

Δείτε τους όρους χρήσης. Επικοινωνήστε μαζί μας.

© 2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, T:210 6617777, F:210 6617778

Designed by Boussias
New Media Team