Σάββατο, 23 Σεπτεμβρίου 2017

Πέμπτη, 29 Ιουνίου 2017 Αμφιθέατρο Maroussi Plaza

Ο Jesper Laursen αποκαλύπτει τα μυστικά για αποτελεσματικό Native Advertising

Marketing Week Online | 22 Ιουνίου 2017 | 10:06 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences

Το Native Advertising είναι πιθανότατα η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μορφή διαφήμισης, με τους ειδικούς να εκτιμούν ότι μέσα στα επόμενα 3 χρόνια θα απορροφήσει αυξημένα κονδύλια κατά 127%.

Τι είναι όμως τελικά το Native Advertising; Γιατί επενδύουν σε αυτό τόσο οι διαφημιζόμενοι όσο και οι εκδότες; Και τι χρειάζεται για να υλοποιηθεί με μεγάλη επιτυχία; Ο Jesper Laursen, CEO & Ιδρυτής του Native Advertising Institute, θα δώσει όλες τις απαντήσεις στο συνέδριο Content Marketing & Native Advertising’17, το οποίο θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Πέμπτη, 29 Ιουνίου. Στην opening keynote ομιλία του με τίτλο «How to Succeed with Native Advertising», ο διάσημος marketer θα αποκαλύψει πολύτιμα insights και πρακτικές συμβουλές για την αξιοποίηση του Native Advertising και του Paid Content Distribution. Στη συνέχεια δε, θα απαντήσει σε ερωτήσεις του κοινού και θα συνομιλήσει onstage με τον Κωνσταντίνο Καμάρα.

  • ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
DPG
  • ΧΟΡΗΓΟΙ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚTEΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR

Δείτε τους όρους χρήσης. Επικοινωνήστε μαζί μας.

© 2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, T:210 6617777, F:210 6617778

Designed by Boussias
New Media Team