Σάββατο, 23 Σεπτεμβρίου 2017

Πέμπτη, 29 Ιουνίου 2017 Αμφιθέατρο Maroussi Plaza

Άλεξ Καραγεώργης

Chief Operations Officer, TDG Group

Άλεξ Καραγεώργης
Άλεξ Καραγεώργης

Ο Άλεξ είναι ο Chief Operations Officer του TDG Group, ενός από τους μεγαλύτερους ομίλους Digital Marketing στην Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική. Το TDG Group προσφέρει digital υπηρεσίες σε διαφημιστές και εκδότες μέσω των τριών εταιριών του: ThinkDigital, Forestview & Tailwind και απασχολεί περισσότερους από 120 digital marketing professionals.

Άρχισε την καριέρα του το 2000 από το χώρο των τηλεπικοινωνιών και την Vodafone UK και διαθέτει μεγάλη εμπειρία στους τομείς του Business Development, των Πωλήσεων και του Marketing. Λάτρης των επαγγελματικών προκλήσεων, ο Άλεξ εντάχθηκε στο δυναμικό της ThinkDigital το 2008 και είναι πεπεισμένος ότι αυτή ήταν η πιο σωστή κίνηση που έχει κάνει ποτέ.

Είναι κάτοχος MBA από το University of Kent και MSc in Digital Communication Systems από το the University of Loughborough. Αφιερώνει τον ελεύθερο χρόνο του στα δύο παιδιά του και δηλώνει φανατικός των κόμικς.

Σύνοψη Παρουσίασης
“Making Native work for Brands”

Έχοντας εξελιχτεί πια από ένα δημοφιλές buzz word σε καθιερωμένη πρακτική του Digital Marketing, το Native Advertising έχει κεντρίσει πλέον για τα καλά την προσοχή των marketers. Πώς πρέπει όμως να διαδίδουν το περιεχόμενό τους ώστε να συνάδει αυτό με την καταναλωτική συμπεριφορά;

Διεθνείς Ομιλητές

Nick Bourne Ο Nick είναι ο Chief Commercial Officer του Copa90, της βραβευμένης πλατφόρμας ποδοσφαιρικού περιεχομένου που ενώνει εκατομμύρια fans από όλο τον κόσμο.
Jean Christophe Demarta Ο Jean Christophe ασκεί καθήκοντα Senior VP, Global Advertising, στους The New York Times, οι οποίοι εδώ και μερικά χρόνια πρωτοπορούν στο Native Advertising με το πολυβραβευμένο “T Brand Studio”.
Kevin Gibbons Με εξειδίκευση στο Content Marketing και το SEO, ο Kevin είναι Συνιδρυτής της BlueGlass, ενός πολυβραβευμένου agency το οποίο πέρυσι ανακηρύχτηκε “Content Marketing Agency of the Year” στα The Drum Network Awards.
Andrei Kaigorodov Head of Content & Innovation, storyteller & με έμφυτη την περιέργεια για κάθε τι καινούργιο, ο Andrei δημιουργεί ξεχωριστές ιστορίες για τους σημαντικότερους πελάτες της M&C Saatchi Italy.
Jesper Laursen Έχοντας πάθος με το storytelling, ο Jesper είναι, μεταξύ άλλων, ο CEO του Native Advertising Institute και του Content Marketing agency Brand Movers, ενώ διοργανώνει τα συνέδρια Clever Content και Native Advertising Days.
Simona Zanette Από τη θέση της Digital Director, η Simona, πρώην Πρόεδρος του IAB Italy, ηγείται της παραγωγής multimedia περιεχομένου για online τίτλους της Hearst Digital όπως τα Elle, Marie ClaIre και Cosmopolitan.
  • ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
DPG
  • ΧΟΡΗΓΟΙ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚTEΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR

Δείτε τους όρους χρήσης. Επικοινωνήστε μαζί μας.

© 2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, T:210 6617777, F:210 6617778

Designed by Boussias
New Media Team