Κυριακή, 19 Νοεμβρίου 2017

Πέμπτη, 29 Ιουνίου 2017 Αμφιθέατρο Maroussi Plaza

Μάρκος Άρης

Strategic Planning Director, 4 Wise Μonkeys

Μάρκος Άρης
Μάρκος Άρης

O Μάρκος είναι υπεύθυνος για το Planning στην 4WiseΜonkeys. Διαθέτει πολυετή εμπειρία στο χώρο του Marketing έχοντας εργαστεί σε διεθνείς θέσεις ευθύνης, σε εταιρείες όπως η Μύθος Ζυθοποιία, η BDF και η Diageo με προηγούμενο του ρόλο Marketing Manager Johnnie Walker για την Δυτική Ευρώπη.

Επίσης, είναι καθηγητής Marketing και Διαφήμισης στο Deree College. Δηλώνει υπερήφανος μπαμπάς δύο μικρών αγοριών και συνδιοργανωτής του μεγαλύτερου μη-κερδοσκοπικού πρωτοχρονιάτικου πάρτι της Αθήνας.

Το motto που τον εκφράζει περισσότερο είναι το: «Αν δεν διασκεδάζεις στη δουλειά σου, σπαταλάς τη ζωή σου».

Σύνοψη Παρουσίασης
“Content Marketing is like consensual sex”

Οι άνθρωποι μισούν τις διαφημίσεις αλλά αγαπούν το περιεχόμενο. Η παραδοσιακή διαφήμιση βασίζεται στον βομβαρδισμό των καταναλωτών από brand-centred μηνύματα με στόχο την αποτύπωση στο μυαλό τους, μέσω της επανάληψης. Μηνύματα για τα οποία δεν έχουν δώσει την συγκατάθεσή τους ως αποδέκτες οι καταναλωτές και τα οποία δεν μπορούν να αποφύγουν.

Το Content Marketing μας δίνει την δυνατότητα να «σερβίρουμε» τα ίδια μηνύματα σε μορφή περιεχομένου το οποίο επιλέγουν οι ίδιοι οι καταναλωτές να καταναλώσουν με την συγκατάθεση τους. Μέσα από πετυχημένα case studies, οι 4 Wise Monkeys θα μας αποδείξουν πως υπάρχει μια μορφή διαφήμισης στην οποία οι καταναλωτές απολαμβάνουν να εκτίθενται.

Διεθνείς Ομιλητές

Nick Bourne Ο Nick είναι ο Chief Commercial Officer του Copa90, της βραβευμένης πλατφόρμας ποδοσφαιρικού περιεχομένου που ενώνει εκατομμύρια fans από όλο τον κόσμο.
Jean Christophe Demarta Ο Jean Christophe ασκεί καθήκοντα Senior VP, Global Advertising, στους The New York Times, οι οποίοι εδώ και μερικά χρόνια πρωτοπορούν στο Native Advertising με το πολυβραβευμένο “T Brand Studio”.
Kevin Gibbons Με εξειδίκευση στο Content Marketing και το SEO, ο Kevin είναι Συνιδρυτής της BlueGlass, ενός πολυβραβευμένου agency το οποίο πέρυσι ανακηρύχτηκε “Content Marketing Agency of the Year” στα The Drum Network Awards.
Andrei Kaigorodov Head of Content & Innovation, storyteller & με έμφυτη την περιέργεια για κάθε τι καινούργιο, ο Andrei δημιουργεί ξεχωριστές ιστορίες για τους σημαντικότερους πελάτες της M&C Saatchi Italy.
Jesper Laursen Έχοντας πάθος με το storytelling, ο Jesper είναι, μεταξύ άλλων, ο CEO του Native Advertising Institute και του Content Marketing agency Brand Movers, ενώ διοργανώνει τα συνέδρια Clever Content και Native Advertising Days.
Simona Zanette Από τη θέση της Digital Director, η Simona, πρώην Πρόεδρος του IAB Italy, ηγείται της παραγωγής multimedia περιεχομένου για online τίτλους της Hearst Digital όπως τα Elle, Marie ClaIre και Cosmopolitan.
  • ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
DPG
  • ΧΟΡΗΓΟΙ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚTEΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR

Δείτε τους όρους χρήσης. Επικοινωνήστε μαζί μας.

© 2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, T:210 6617777, F:210 6617778

Designed by Boussias
New Media Team