Σάββατο, 23 Σεπτεμβρίου 2017

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στο Boussias Conferences και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

Πέμπτη, 29 Ιουνίου 2017 Αμφιθέατρο Maroussi Plaza

Jean Christophe Demarta

Senior Vice-President, Global Advertising, The New York Times

Jean Christophe Demarta
Jean Christophe Demarta

Από τη θέση του Senior Vice-President, Global Advertising, o Jean Christophe εποπτεύει διεθνώς όλα τα προϊόντα των The New York Times, οι οποίοι απευθύνονται παγκοσμίως σε 125 εκατ. χρήστες και 2.5 εκατ. συνδρομητές.

Σε ό,τι αφορά το Native Advertising, οι The New York Times καινοτομούν και θέτουν τα standards με το πολυβραβευμένο brand content unit “T Brand Studio, το οποίο έχει πλέον παρουσία και στο Λονδίνο, το Παρίσι και το Hong Kong.

Σύνοψη Παρουσίασης
“Branded Content at The New York Times”

Στην παρουσίασή του, ο Jean Christophe Demarta θα εξηγήσει πως το branded content αλλάζει τα δεδομένα στο χώρο της Διαφήμισης. Εστιάζοντας στο παράδειγμα του πολυβραβευμένου T Brand Studio, ο Senior VP Global Advertising των The New York Times θα μιλήσει για την απόφαση τους να δημιουργήσουν τη δική τους in-house ομάδα. Παράλληλα, θα μοιραστεί τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σε ό,τι αφορά τη δημιουργία περιεχομένου και ιστοριών που προσδοκούν οι αναγνώστες, ενώ θα μιλήσει και για τάσεις όπως το Experiential Marketing και ο ρόλος των key opinion leaders.

Διεθνείς Ομιλητές

Nick Bourne Ο Nick είναι ο Chief Commercial Officer του Copa90, της βραβευμένης πλατφόρμας ποδοσφαιρικού περιεχομένου που ενώνει εκατομμύρια fans από όλο τον κόσμο.
Jean Christophe Demarta Ο Jean Christophe ασκεί καθήκοντα Senior VP, Global Advertising, στους The New York Times, οι οποίοι εδώ και μερικά χρόνια πρωτοπορούν στο Native Advertising με το πολυβραβευμένο “T Brand Studio”.
Kevin Gibbons Με εξειδίκευση στο Content Marketing και το SEO, ο Kevin είναι Συνιδρυτής της BlueGlass, ενός πολυβραβευμένου agency το οποίο πέρυσι ανακηρύχτηκε “Content Marketing Agency of the Year” στα The Drum Network Awards.
Andrei Kaigorodov Head of Content & Innovation, storyteller & με έμφυτη την περιέργεια για κάθε τι καινούργιο, ο Andrei δημιουργεί ξεχωριστές ιστορίες για τους σημαντικότερους πελάτες της M&C Saatchi Italy.
Jesper Laursen Έχοντας πάθος με το storytelling, ο Jesper είναι, μεταξύ άλλων, ο CEO του Native Advertising Institute και του Content Marketing agency Brand Movers, ενώ διοργανώνει τα συνέδρια Clever Content και Native Advertising Days.
Simona Zanette Από τη θέση της Digital Director, η Simona, πρώην Πρόεδρος του IAB Italy, ηγείται της παραγωγής multimedia περιεχομένου για online τίτλους της Hearst Digital όπως τα Elle, Marie ClaIre και Cosmopolitan.
  • ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
DPG
  • ΧΟΡΗΓΟΙ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚTEΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR

Δείτε τους όρους χρήσης. Επικοινωνήστε μαζί μας.

© 2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, T:210 6617777, F:210 6617778

Designed by Boussias
New Media Team